Hírdetés

Rétes blogja

Rólam, életemről, és mindenről ami valami vagy éppen semmi... Amiket leírok, azok a pillanatnyi hangulatomat tükrözik, tehát nem muszály komolyan venned! És jó ha tudod, hogy hangulatember vagyok:) ___________________________________ 20 idézet az életről... 1. Soha, de soha nem szabad feladni, mert semmi sem biztos és minden lehetséges 2. Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív. 3. Élj mindennap úgy mintha az lenne az utolsó 4. Táncolj mintha senki nem látna,énekelj mintha senki nem hallana,álmodj mintha örökké élnél,Élj mintha meghalnál ma. 5. Az ember örökre gyerek marad...csak a játékai változnak! 6. Óvd a jövőd, mert egyszer a múltad lesz! 7. Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől! Nem kell örökké élned, csak ÉLNED kell! 8. Ébredj rá, hogy minden csak addig tart, amíg igazán jó. A vég egy új, jobb jövő kezdete, nem pedig büntetés. 9. Ne vesztegesd az idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra, hogy veled töltse. 10. A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez megtörténik, igazán hálás legyél érte. 11. Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet! Csak légy óvatos! 12. Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek. 13. Akár kicsike medencébe esik bele valaki, akár a nyílt tengerbe, mindenképpen úsznia kell. 14. A tapasztalat csak egy név, amit hibáinknak adunk 15. ÉLD ÚGY AZ ÉLETED, HOGY HA LEPEREG ELŐTTED, TUDJ EGY JÓT NEVETNI! 16. Úgy élj ne vegyenek észre ott ahol vagy, de hiányozzál onnan, ahonnan elmész! 17. Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. 18. Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon, és meghalni a röhögéstől 19. A tízezer mérföldes út is az első lépéssel kezdődik 20. Nem tudom mi jön még, de jöjjön akármi, nevetve megyek elébe.

Minek?Minek?Minek?(úgyse ér szart se az egész!..)

2008.03.03. 21:43 | retes | Szólj hozzá!

Norcs nyafizott és csak emiatt írok ma. Egyébként nekem semmi humorom hozzá:P

MIND1 :P:P:P

csakazértis!


Egyébként leszarom. Ez van aztán ezt kell szeretni. Túl jó az emberismeretem. Ennyi. Nem több. Majd elmegyek vmi nyomozónak vagy FBI-osnak vagy egyéb NEM MAGYARORSZÁGI!! Titkosszolgálathoz. Egyébként sincs sok kedvem itt élni. Annyi szép hely van. Itt is csak itt nem szépek amik szépek lennének. Vagy azok de sokan nem szeretik őket meg gorombák. Meg sokan gorombák és nem tudják elengedni magukat. Vagy aki meg igen azt nemismerem vagy ő nem ismer. Mind1 leszarom ahogy szoktam. Ez se sűrűn érdekel már. Mint sok más minden nem. Megjött ez a nyelvvizsgás papírom is erre én meg nemtom normálisan kibontani és az egyik részét széttépem... NO COMMENT... Majd holnap felhívom a nyevvizsgacentrumot h gáz e h széttéptem xD.. komolyan mondom csak én lehetek ilyen jobbfasz(a balfasz túl unalmas:P). Egyébként vannak más emebrek is akik unalmasak vagy éppen elég érdekesek. Még sose volt úgyúgyse, hogy nem lett volna valahogy. Gondolom ezután se lesz olyan szval ezután is lesz valahogy. Ha nem érted akkor meg segg hülye vagy. Szval ajánlom, hogy értsed! Ja. Schlittschuhlaufen?Ichweißnochnicht...Villeicht.. xDxDxD Én vok csak ilyen. Na sebaj. Legalább egyénivé tesz. Ha mégse akkor meg tévedtem.
Ma egész nap fájt a fejem és szédültem is és néha meg hányingerem volt. Lehet h migrén vagy csupán pillanatnyi elmezavar? Kitudja? mind1 max meghalok előbb mint kéne. Bár ezt kötvehiszem. Ugyanis amit elhatározok az úgy is van. Aztán, h ki hiszi el vagy h ki nem az engem abszolút nemérdekel. Aztán a végén mégis csodálkoznak, h ez a jobbfasz képes volt erre is. Jééééééééééé mik vannak. Húh hát télleg bazi nagy dolgok. LoL...
Mind1, ígyse érzem többnek magam mintha félig lennék csak annyi ami most vagyok. Állítólag a világon olyan nagy a szegénység egyes helyeken, h sokan lennének az én helyemben. Hát biztos így van. Majd akkor igyekszem a helyzetemből kihozni a legobbat és milliárdos leszek és egy nagy rohadék aki nem ad pénzt senkinek se és ha látok egy gyereket az utcán aki kérdeget kiröhögöm és buborékot fújok az arcába és héliumos lufit durrantok ki a füle mellett és és nemtom. Adok neki egy 500€-st h ne nyivákoljon már nekem a kis hülye aztán lespriccelem vizipisztolyal és lefényképezem és felteszem a netre és együtt röhögjük ki a netes emberekkel xDxDxD lehet h megőrültem? ááá, kizárt már alapból ilyen zakaknt vagyok vávááháháhááááá (mindegy gyogyóban még úgyse jártam)
Repülni akarok most.
Kiv vok mi lesz a Görög utunkal nyáron. Remlem megyünk meg jó lesz meg hasonló szarok. Majd megpróbálok belefulladni a tengerbe de amilyen mákotok van ez úgyse fog siekrülni. Majd igyekszem Esse-n felé eltéríteni a gépet is és lezuhantatni de attól tartok vmelyiktek ezt is megakadályozza:P fene belértek háháhá iiiikkkkkkkssszzzzdéééééééééééé :P:P
Az a k*rva durva h ma ezt senki se fogja elolvasni! Ugyanis mire publikus lesz addigra már mindneki alszik. Amerikai barát vagy rokon meg még egynelőre nincs aki olvasná az itt leírtakat rendszeressen.

Télleg Ráhel ha olvasod írj már pár sor kommentet v gyere MSN-re holnap vmikor este:D Tök rég beszéltünk v hallottam rólatok:(. V legalább egy E-mail-el dobj meg:D

Na asszem ezzel a bejegyzéssel nagyjából sikerült kiírnom magamból azt ami ma meg mostanság történt. Rég írtam ilyen ömlengőset:D

Ja még annyi h múltkor tökre kiakadtam a szarfos Magyar egészségügyön mikor tv-ben hallottam h múltkor meghalt vmi gyerek akinek tüdőgyuszija volt de még csak meg se röntgenezték, biztos gsok FASZ orvos aztgondolta, h kis senki szegénygyerek aztán ha esetleg meghal a családján kívül mást nem fog érdekelni. Hát emg is halt. Talán 6 éves votl. Rohadjanak meg. Bezzeg mikor Én a hülye városi gyerek köhög két hete és elmegy az orvoshoz h köhigcsél kicist mindjárt küldenek minden szarra tüdőröntgen meg mindenfos h jajj vajon Marcikának mi baja lehet. Aztán felír vmi gyógyszert és el is múlik. És akkoriban még én panaszkodtam h 45 percet kellett várnom a rendelő előtt. Hát mit szólhat az a szerencsétlen gyerek akivel évekig baszakodnak aztán végül meghal? az már semmit... De kiakadtam eléggé rajta. (ezt muszály volt leírnom szintén nektek(már aki olvassa) mert ez is nagyon kikívánkozott belőlem.) Ja és igen kicist megbántottak bár lehet h nem vagy nemtudom. Mindegy már emgszoktam ígyjártam:D röhögök az egészen:D xDxDxD

Annyira szar néha az élet h már muszály röhögni mer annyira szar:D LOOOOOOOOOL KSZDÉÉÉÉÉÉÉÉKK blőeeeeehőőőőőőőőő:P:P

Na norcsidézet aztán CSÁ!:

“Az igazi szeretet ajándék: nem kérheted és nem is követelheted, ahogyan ő sem kér, és nem követel semmit. Van, ha életre hívod; és nincs, ha elvárod, hogy legyen. Földi eszköznek semmi hatalma felette.” (Tatiosz: Életbölcsességek)

CSÁ!


pí.esz.:hehh denagyzöldfaszlámákvagytok! hehh de nagy xDDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://retes.blog.hu/api/trackback/id/tr14364228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása