Hírdetés

Rétes blogja

Rólam, életemről, és mindenről ami valami vagy éppen semmi... Amiket leírok, azok a pillanatnyi hangulatomat tükrözik, tehát nem muszály komolyan venned! És jó ha tudod, hogy hangulatember vagyok:) ___________________________________ 20 idézet az életről... 1. Soha, de soha nem szabad feladni, mert semmi sem biztos és minden lehetséges 2. Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív. 3. Élj mindennap úgy mintha az lenne az utolsó 4. Táncolj mintha senki nem látna,énekelj mintha senki nem hallana,álmodj mintha örökké élnél,Élj mintha meghalnál ma. 5. Az ember örökre gyerek marad...csak a játékai változnak! 6. Óvd a jövőd, mert egyszer a múltad lesz! 7. Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől! Nem kell örökké élned, csak ÉLNED kell! 8. Ébredj rá, hogy minden csak addig tart, amíg igazán jó. A vég egy új, jobb jövő kezdete, nem pedig büntetés. 9. Ne vesztegesd az idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra, hogy veled töltse. 10. A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez megtörténik, igazán hálás legyél érte. 11. Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet! Csak légy óvatos! 12. Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek. 13. Akár kicsike medencébe esik bele valaki, akár a nyílt tengerbe, mindenképpen úsznia kell. 14. A tapasztalat csak egy név, amit hibáinknak adunk 15. ÉLD ÚGY AZ ÉLETED, HOGY HA LEPEREG ELŐTTED, TUDJ EGY JÓT NEVETNI! 16. Úgy élj ne vegyenek észre ott ahol vagy, de hiányozzál onnan, ahonnan elmész! 17. Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. 18. Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon, és meghalni a röhögéstől 19. A tízezer mérföldes út is az első lépéssel kezdődik 20. Nem tudom mi jön még, de jöjjön akármi, nevetve megyek elébe.

Fáradt vagyok...

2007.11.13. 16:23 | retes | Szólj hozzá!

Még ugyan ma csak kedd van de már hulla vagyok. Ráadásul mehetek nemsokára matekra is(azaz visznek mint mindig, de a lényegen nem változtat). Meg fáradt vok:P. Nem akarok nyafisnak tűnni de télleg az vok, nemtom mi van mostanság velem. H az idő miatt e. Vagy más játszik közre… Passz.Lehet h ez már a vég? :s… Na mind1. Tegnap egész este azon filózta, h mindenképpen el akarok menni rövid időn belül(értsd. pár év) az országból. Tom h vannak itt szép helyek meg minden. Csak vhogy nekem nem megfelelő a hely. Biztos bennem van a hiba és nem a környezetemben, de mit lehet tenni?… Elmenni… És el is fogok amint lehet. Csak legyen vmi végzettségem, meg angol,német nyelvtudásom. Aztán csá! Most főleg a német fontos hiszen januárban nyelvvizsgázok:s… Már előre rettegek, h mi lesz. Bár addig csak gyarapszik vmennyit a tudásom. Ma egyébként full kóma voltam, ja meg töri tz-m 4-es lett. Hát végülis örültem neki mer szarabbra számítottam de azért annyira lelkes se voltam. Esetleg tanulni kellett volna rá. De mostmár azthisszem ez teljessen mind1. Mint sok más dolog az életben amiket elszúrtam. Hmmm… Még át is kéne néznem matekból ezt-azt… Holnap meg mehetek németre megint. Nem rossz az csak fárasztó. Mondjuk ha csak németet, matekot, infot, meg esetleg törit kéne tanulnom akkor ellennék. De így h van még mellette sok egyéb is így annyira nem vok el… És fáradt vok. Meg pisilni is kell. Lehet h el kéne menni mielőtt becsurog xD… Bár még sztem végigírom előbb ezt. Sztem egyébként ebben a bejegyzésemben nem lesz semmi elmés, szval ha csak ezért olvasod akkor kár továbbmenned. Ez csak egy ilyen “kiírom magamból ami bennem van” bejegyzés:). Azért nem teszek egyébként ilyen színes smile-kat mer akkor mindig lefagy. Szval most nem lesz benne. Ma Jetit láttam, aztán ja. Kb ennyi róla. Régi jetit is láttam de tnap olyat hallottam róla ami miatt igencsak réi marad. Sztem elég gáz. Aztán én meg az ilyeneket em szeretem… Hmm.. na mi fenét írjak még, hogy rabolhassam a drága idődet? Hát nemigazán tom. MAjd ha eszembejut vmi akkor leírom. MEg fáj a fejem is pedig már vettem be gyógyszert de akkor is fáj. Vagy az idő vagy agytumor :P… Ki tudja?:D Talán jobb is lenne a világnak nélkülem. Hm. Végülis lényegében csak egy vok a sok közül. Lehet h egy is maradok. Akkor meg kb az vok mintha a sok millió katona közül lenék egy akik elestek a II. vh-ban pl oroszország v japán oldalán. Kutya nem tudja, h kik voltak. Csak úgy harcoltak, vmi nemesnek nevezett cél érdekében. Jah. Elég gáz… Én tuti nem mennék ilyenért frontra. Főleg úgy nem h zsar körülmények között tartják az embert.. (Na pisiltem meg közben kicsuktam apát.) Holnap sztem veszek egy újabb(immár sokadik) németkönyvet:). Talán hasznát is veszem. Egyébként rájöttem, h msn helyett inkább kéne nekem tanulnom. Pl németet meg törit. Lehet h egész sokra mennék vele:D.legkésőbb 19 perc múlva elolvasom a matekot amit a Norbi küldött h tanuljam meg v legalább tudjam vmennyire.(Norbi a matektanárom(külön matek)). Azért kiv vok, h hova fognak egyetemre felvenni, ha egyáltalán felvesznek vhova. Mondjuk közgázra szeretném ha felvennének. Az jó lenne nekem. Találtam mpár egész jó szakot is. Majd dec 11-én kikérdezem a ktk-sokat h mi meg hogy van. Mer h akkor lesz nyíltnap a ktk-n(pte-ktk). Különben meg megyek majd pénteken is nyíltnapra csak akkor a pmmf-re. Geri is oda jár. Hát igazából én nem szeretnék oda járni. Nem nekem való hely az. Sok kockafej között én nem érezném jól magam 5 évig… KTK-ra meg lehet h csak 3 évet kell járnom. Bár lehet h 5 lesz az is. Majd attól függ h hogy vannak a mesterképzések meg ilyesmik. Kérdés h egyáltalán van e gazdaságinformatikából mesterképzés a pécsi ktk-n. Ha nincs max elmek pestre v Hágába. Ott biztos van. Csak mondjuk ahoz azért kéne egy jó állás is:D. Na egész jól belelendültem az írásba. Azért elég durva. Ha több bekezdésre osztottam volna az írásom akkor meg még durvábban hosszú lenne. Azért grat annak aki ezt mind végig tudja olvasni. De télleg. Persze nem fogsz semmit se nyerni de télleg rendes tőled:). Kéne egy jeti csak nemtom h képes lennék e szemetezni. Mer ha jó meg szép jeti lenne és ő szemetezne engem akkor könnyen megesne h én is szemetezném őt és akkor meg kukások lennénk mind a ketten. Ja hát ez így szokott lenni mondjuk midnig. Mármint nem velem. Mer én hát nemtom h valah is voltam e szemetes. Vagy ha igen akkor már elég régen mer nemnagyon emléxem a szemetes érzésre… De hát ilyen vok. Egy kőgazdálkodó aki csak a kő erősségét nézi. Vagy lehet h nézném azt is h miből épül fel, ha bennem is keresnék a szemetet. Pff. Ezt legalább senki se érti ahogy így leírtam. Persze lehet h a valóságban is így írom le és azért nincs kukám. xD… Na nekiállok a mateknak. Tschüss!

A bejegyzés trackback címe:

https://retes.blog.hu/api/trackback/id/tr59275558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása