Hírdetés

Rétes blogja

Rólam, életemről, és mindenről ami valami vagy éppen semmi... Amiket leírok, azok a pillanatnyi hangulatomat tükrözik, tehát nem muszály komolyan venned! És jó ha tudod, hogy hangulatember vagyok:) ___________________________________ 20 idézet az életről... 1. Soha, de soha nem szabad feladni, mert semmi sem biztos és minden lehetséges 2. Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív. 3. Élj mindennap úgy mintha az lenne az utolsó 4. Táncolj mintha senki nem látna,énekelj mintha senki nem hallana,álmodj mintha örökké élnél,Élj mintha meghalnál ma. 5. Az ember örökre gyerek marad...csak a játékai változnak! 6. Óvd a jövőd, mert egyszer a múltad lesz! 7. Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől! Nem kell örökké élned, csak ÉLNED kell! 8. Ébredj rá, hogy minden csak addig tart, amíg igazán jó. A vég egy új, jobb jövő kezdete, nem pedig büntetés. 9. Ne vesztegesd az idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra, hogy veled töltse. 10. A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez megtörténik, igazán hálás legyél érte. 11. Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet! Csak légy óvatos! 12. Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek. 13. Akár kicsike medencébe esik bele valaki, akár a nyílt tengerbe, mindenképpen úsznia kell. 14. A tapasztalat csak egy név, amit hibáinknak adunk 15. ÉLD ÚGY AZ ÉLETED, HOGY HA LEPEREG ELŐTTED, TUDJ EGY JÓT NEVETNI! 16. Úgy élj ne vegyenek észre ott ahol vagy, de hiányozzál onnan, ahonnan elmész! 17. Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. 18. Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon, és meghalni a röhögéstől 19. A tízezer mérföldes út is az első lépéssel kezdődik 20. Nem tudom mi jön még, de jöjjön akármi, nevetve megyek elébe.

CÍM NÉLKÜL...

2007.11.08. 20:44 | retes | Szólj hozzá!

Attól, tartok, h lehet h ez a bejegyzés cím nélküli lesz mert iagzából nemtom, h mit akarod ideírni. Na szval. Ma szokásomhoz híven megint full álmos voltam egész nap. Meg beszéltem sokat. Meg szartam zöldet(spenóttól). Meg godnolkoztam sokat. Meg várom h Vita feljöjjön és elmondhassam neki mindenzt. Meg sztem kibírhatatlan vok még mindig. Addig maradok ennél az álláspontnál amíg be nem igazolódik az ellenkezője. Ja meg most élem második gyerekkorom. Viszonylag elég jó. És mostmár matchbox helyett igazi kocsit vezethetekNevetés.

Na közbenbeszéltem vele. elég szófukar volt. Ez van. Kiv vok h Verka mikor méltóztatik feljönni msn-re. JA. Meg mostanság olyan fura. Vagy éppen nem gyerek leszek hanem felnőtt? Lehet túl sokat izgatom magam a dolgokon tudat alatt. Kéne írnom angol házit. Meg kicsit németre is tanulni. Egyébként ma azon gondolkoztam el, h vajon az életbenmindek van értelme. Hogyan csináljam úgy, hogy az jó legyen? Olyan kockázatos az egész. Az is rossz, hogy nemigazán tom magamról, h mi is akarok lenni igazán. Vajon szeretni fogom e a munkámat, és nem utálni. Vajon sikerül e itthagyni az országot és vhol másutt megteremteni egy új életet. Új emberekkel. Egyáltalán lesz e hozzá bennem elég akarat, h megtegyem, aztán majd bánjam 10-20 év múlva h mért nem tettem meg. Persze ha meg megteszem akkor fenn áll annak a veszélye, h azt fogom bánni, h mért tettem meg. Ebből is megint az következik, h az élet egy nagy üzlet amit kockázat nélkül nem lehet csinálni. Azthiszem ezt tudomásul kell vennem. ÉS csinálni. Nem gondolkozni azon, hogy vajon fél év vagy fél nap múlva is ezt akarom e. Akkor már majd ezt kell és megint változtatni nehéz lesz. De talán arra is születtem kicsit h mindig változtassak. Majd elválik. Egyébként tök jó h én leírok ide ilyeneket mások meg elolvassák a tudtom nálkül. Bár legalább megtudják, h mit akarok. Mellesleg rohadt forró lett a teám. Szval most várok h lehűljön picit.Mosolygás

Érdekes, h sok “átlag” ember él úgy, h milyen jó egy gazdagnak. Olyannak aki úgy tényleg gazdag. Aki bármit megvehet bármikor. De azért nem feltétlenül csak a pénz számít sztem. Nyílván nagyon fontos az is de nem a legfontosabb. Azthiszem egy átlagembernek aki esetleg vmi gazdagféle szeretne lenni. Nem arisztokrata, vagy polgár vagy úriember. Mer az úgyse lehet egy átlagemberből. Csak csupán gazdag. Az egy helyen majd válaszút eé fog állni, hogy mit választ. Választhatja majd a gazdagságot de ugyanakkor kevesebb szeretetet és boldogságot. Vagy a sok szeretetet de kissebb anyagi jóléetet. Esetleg ha az ember olyan töltetű(azthiszem erre születni kell, meg azért neveltetés kérdése is) akkor megnyílik előtte a kacskaringós középút ami hol az egyik hol a másik oldalhoz közelít de mégiscsak középút. Szerintem létezhet ilyen. Ha meg nem létezik még akkor majd meg igyekszem megépíteni Nevetés. Vagy vmi ilyesmi.

Na befejezem mer szaródik a kedvem… ijb:s..

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://retes.blog.hu/api/trackback/id/tr32275551

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Visitar mi página de inicio 2017.12.20. 15:09:58

Abfahrhelfer ls 2011 - Tema rosa para blackberry 9700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása