Hírdetés

Rétes blogja

Rólam, életemről, és mindenről ami valami vagy éppen semmi... Amiket leírok, azok a pillanatnyi hangulatomat tükrözik, tehát nem muszály komolyan venned! És jó ha tudod, hogy hangulatember vagyok:) ___________________________________ 20 idézet az életről... 1. Soha, de soha nem szabad feladni, mert semmi sem biztos és minden lehetséges 2. Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív. 3. Élj mindennap úgy mintha az lenne az utolsó 4. Táncolj mintha senki nem látna,énekelj mintha senki nem hallana,álmodj mintha örökké élnél,Élj mintha meghalnál ma. 5. Az ember örökre gyerek marad...csak a játékai változnak! 6. Óvd a jövőd, mert egyszer a múltad lesz! 7. Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől! Nem kell örökké élned, csak ÉLNED kell! 8. Ébredj rá, hogy minden csak addig tart, amíg igazán jó. A vég egy új, jobb jövő kezdete, nem pedig büntetés. 9. Ne vesztegesd az idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra, hogy veled töltse. 10. A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez megtörténik, igazán hálás legyél érte. 11. Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet! Csak légy óvatos! 12. Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek. 13. Akár kicsike medencébe esik bele valaki, akár a nyílt tengerbe, mindenképpen úsznia kell. 14. A tapasztalat csak egy név, amit hibáinknak adunk 15. ÉLD ÚGY AZ ÉLETED, HOGY HA LEPEREG ELŐTTED, TUDJ EGY JÓT NEVETNI! 16. Úgy élj ne vegyenek észre ott ahol vagy, de hiányozzál onnan, ahonnan elmész! 17. Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. 18. Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon, és meghalni a röhögéstől 19. A tízezer mérföldes út is az első lépéssel kezdődik 20. Nem tudom mi jön még, de jöjjön akármi, nevetve megyek elébe.

Megint Balcsiról:P...

2008.08.06. 10:44 | retes | 1 komment

 

Megint balatonról írok, hogy mit és mért azt még pontosan nem tudom.. egyenlőre ez van. Talán majd írás közben rájövök arra, h mit akarok írni. Vagy hogy miről. Elvileg ez blogba megy szóval csak olyat írhatok amit bárkinek elmondanék. Ez viszont most picit nehéz. Vagy érdekes. Vagy fene tudjaJ. Itt áll egy audi A6-os. Nem enyém. Szomszédé. Hogy minek neki ilyen azt mondjuk nem értem. Sztem csak azért mert sok a szülei pénze. Azon kívül semmi xD na de sebaj:D őbaja xD… Még 65% van az akkumban ami azt jelenti, h még 1 órát és 45 percet bírja(elvileg, de gyakorlatilag tovább:P..) . Most elment mindenki. Apa meg Geri is hazamentek. Én meg itt maradtam Anyával meg Zsófival. Mondjuk Apa jön vissza holnap. Én meg megyek el péntek esteJ. Máténál lesz egy kisebb bulika féle és azért megyek haza.

 

Most úgy telefonálgatnék v beszélgetnék egyet vkivel. Pl. Kovival vagy Mátéval egy sör mellett, vagy Norcsival vagy Dórival vagy Tomival vagy nemtom. FuriJ

Picit kéne gyúrni v ilyesmi. Bár lehet nem. Nemtom, mind1. Van ez így aztán késsz xD…

 

JA egyébként megjött a gólyatáboros papír. Együtt lesz az egész közgáznak. Aug. 25-29-én Sikondán. Szerintem csak nem lesz rossz. Vagy legalábbis remélem. (előző mondat tudom, hogy helytelen de nemérdekel). Bélát meg megnézzük hogyan tud repülni. Ez van. Ő tehet róla xD:P…

Múltkor azon gondolkodtam, h milyen jó lehetett 4 évesnek lenni. Gondtalanul, nyugiban, ilyesmik. Most meg itt mindenre nekem kell figyelni, szervezni, stb. Borzalmas xD:P…

 

Gergő szerint egyébként a memoárjaimat írom. Szerintem nem. Szerintem ez szimplán egy napló amit bárki olvashat. Bárki aki tudja a címet. Akárki. Akárhonnan. Akármikor. ÉrdekesJ. Itt ment el két csaj az utcán. Még sose láttam őket. Vajon kik lehetnek? Csak nem besurranó tolvajok? :p Most mg csoszognak megint. Valaki vagy valakik folyton csoszognak. Hopp, most abbamaradt.

De most meg Janiéktól szűrődik át valami zaj. Ki tudja mi lehet xD.. Húú kész krimi itt az élet a Balcsin xD:P…

De legalább kényelmesen ülök itt a hintaágyban. Kinyújtott lábbal. És nem zavar a zajokon meg járkáló embereken kívül semmi sem. Sőt azok se.

Nyugalom van :)

 

NA kitöröltem az sms-eimet. Illetve nem az összeset csak azokat amikre már nem volt szükségem. Sőt tulajdon képpen már az elolvasásuk után sem volt rájuk szükségem. Csak akkor nem töröltem ki őket, hanem csak most:) Általában hetente tartok egy ilyen törlősdit. Nincs szükségem a nem fontos sms-ekre. :) Remélem ezzel senkit se bántottam meg :p.

 

Mellesleg ha valaki kíváncsi és még nem jött volna rá akkor mondom, h igen ezt is offline-ban írom.

 

Télleg nem is monddtam még, h mostanában(elmúlt két nap:P) rejtvényeket fejtettem:D ilyen keresztrejtvényeket. Egyiket gondoltam be is küldöm de még nem küldtem be mert elfelejtettem. Sőt  lehet, h ez így is marad xD:P. Na sebaj :).

 

Valaki csörget egy csipogós wekker órát. Vajon mért csinálja? Jéé, abbahgyta:D Dááájóóóóóóóóó xD.. :P..

 

Katmndu vajon hol van? Most nem jut eszembe. Hmmm, na majd megnézem ha megint eszembejut eme érdekes kérdééééés :p.

 

Egyébként 15-én jön Roliboli megint. Az nem lesz rossz. Az jó lesz :P.. Meg ki tudja még mennyi minden lesz addig. Fene se. Heehhhe. No de ja.

 

Úgygondolom, hogy most már elég sokat írtam, így lassacskán befejezem mert lehet, hogy inkább olvasgatok még vagy a gépen vagy könyvet vagy bemegyek TV-zni vagy nemtom. De a szomszéd gyermekek már nagyon leskelődnek, szóval akár az is lehet, h ők akarnak áthívni megint vmi szarságot játszani. Múltkor mondjuk „szerencsére” beteg voltam és 39fokos lázam volt amikor hívtak így akkor nem kellett mennem:D. De most nemtudom, hogy mit mondanék, ha hívnának. Talán, h egyedül vok itthon, és őriznem kell a házat xD:P. Na mind1. Remélem nem hívnak:).

 

Legyetek jók drágáim:D

 

Pááááááááááásss :D

A bejegyzés trackback címe:

https://retes.blog.hu/api/trackback/id/tr70615417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása