Hírdetés

Rétes blogja

Rólam, életemről, és mindenről ami valami vagy éppen semmi... Amiket leírok, azok a pillanatnyi hangulatomat tükrözik, tehát nem muszály komolyan venned! És jó ha tudod, hogy hangulatember vagyok:) ___________________________________ 20 idézet az életről... 1. Soha, de soha nem szabad feladni, mert semmi sem biztos és minden lehetséges 2. Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív. 3. Élj mindennap úgy mintha az lenne az utolsó 4. Táncolj mintha senki nem látna,énekelj mintha senki nem hallana,álmodj mintha örökké élnél,Élj mintha meghalnál ma. 5. Az ember örökre gyerek marad...csak a játékai változnak! 6. Óvd a jövőd, mert egyszer a múltad lesz! 7. Ne a haláltól félj, hanem a meg nem élt élettől! Nem kell örökké élned, csak ÉLNED kell! 8. Ébredj rá, hogy minden csak addig tart, amíg igazán jó. A vég egy új, jobb jövő kezdete, nem pedig büntetés. 9. Ne vesztegesd az idődet arra, aki nem tart téged érdemesnek arra, hogy veled töltse. 10. A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez megtörténik, igazán hálás legyél érte. 11. Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet! Csak légy óvatos! 12. Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek. 13. Akár kicsike medencébe esik bele valaki, akár a nyílt tengerbe, mindenképpen úsznia kell. 14. A tapasztalat csak egy név, amit hibáinknak adunk 15. ÉLD ÚGY AZ ÉLETED, HOGY HA LEPEREG ELŐTTED, TUDJ EGY JÓT NEVETNI! 16. Úgy élj ne vegyenek észre ott ahol vagy, de hiányozzál onnan, ahonnan elmész! 17. Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. 18. Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon, és meghalni a röhögéstől 19. A tízezer mérföldes út is az első lépéssel kezdődik 20. Nem tudom mi jön még, de jöjjön akármi, nevetve megyek elébe.

MEditerrán , Dalmát vidékekről xD:D

2008.07.24. 20:41 | retes | Szólj hozzá!

 

 

2008.07.20.

 

Szervusztok kedveskéim. Nos tudom, hogy mostanában nem nagyon írogatok, de hát vagy időm vagy kedvem nincs sohase írni.

 

Történt az elmúlt időszakban elég sok mindenJ

 

Utoljára valamikor július elején írtam. Akkor még viszonylagos nyugodtságban barátaim körében teltek napjaim Balatonon. Azóta már voltam újra párszor Pécsett ott buliztam meg sétáltam meg Zsuzsival is voltam meg Dórival és Norcsal, szóval elég sok minden történt:D. Meg anyáékkal is voltam Balatonon most pedig itt vagyok a kies dalmát tengerparton Trogirban, ill. a Ciovo szigeten és innen írkálok most(jelenleg offline-ban, de majd feltöltöm netre eztet is:P).

 

Tegnap érkeztünk meg egyébként, nagyjából a szokásos útvonalon, tehát Karlovac-ig autópályán onnantól meg országúton. Aztán ahol tavaly jöttünk Drnis-től ott most nem lehetett jönni így hát kénytelenek voltunk másfelé menni és végül Split-ig elmentünk aztán onnan jöttünk vissza Trogir felé J. Geri vezetett megint és mi szívünk szerint egyszer se álltunk volna meg de Anyáék miatt kénytelenek voltunk :s….

Itt meg pancssikáltunk a tengerben meg fogtam két nagy tengeri sünt meg majd akarok még itt-ott fényképezgetni majd, talán még hajnalban is megint meg ilyesmik :D.

Este meg Gerivel lementünk a városba mászkálni, nézelődni, ilyesmikJ. Ma is voltunk városban, piacon vettünk ezt-azt meg akartam nyakláncot venni(valami olyasmit mint amit tavaly vettem) de nem találtam olyat amilyet akartam, de mind1, még keresgélek, és talán találok is majd :D.

 

Egyébként nem tudom mért de álmos vagyok. Talán megcsípett egy álomkórt terjesztő szúnyog :P. És itt üdögélek és nézelődök és és és szisztáznom kéne biztos.  Egyébként itt ebben az apartmanos házban nem csak mi vagyunk mert van még egy magyar család vagy valami olyasmi meg lengyelek meg csehek, meg ma érkeztek bosnyákok(boszniaiak) is. Tehát elég sok nemzet képviselteti magát itten :P. Tavaly voltak németek is, idén nincsenek, legalábbis eddig J. De még végül is jöhetnek, bár ezt erősen kétlem, mert elvileg valami cseh utazási irodával van szerződése a Pero-nak(apartmanos ház tulajdonosa), és csak az azok által ide küldött vendégeket fogadhatná, de Ő fogad egy-két magyar családot is így titokban :P. Meg még egyenlőre a pénzt se kérte de gondolom majd ma fogja. Tegnap azt mondta, h pihenjünk meg ilyesmik. Hát mondom ahogy érzi, nekünk nem sürgős :D Na most jöttek ki a lengyelek. Illetve csak ketten. Egy nő meg egy kislány. Olyan 4-5 éves kb. Most meg a hozzájuk tartozó nagyobb leányzó aki nem is néz ki rosszul ;) Öhm :P xD

 

24-én majd kiderül este, hogy felvettek e valahova egyetemre. Ha nem akkor megyek alaszkába jegetaszalni:P Heheheheee :D Tök jó lesz nekem. NA kellett nekem a fizetségről írni xD Most jött Pero, h fizessünk :D Eeej, pedig már reménykedtem, h ingyen lehetünk ezen a héten itt:P. Na sebaj:D Végül is így is volt tervez a dolog, na de a remény hal meg utoljára :D. Mit császkálnak itten a lengyelek én nem tudom. Végülis nem idegesít csak fura. De lehetségesnek tartom, hogy azért mert lent is van egy lengyel család meg fent is és rokonok és hol egyik hol másik család főz és most a lenti főzött ezért mennek le a fentiek illetve visznek-hoznak ezt-azt le-föl xD… De durván írtam már ezt le xDxDxD…

 

Na Norcs most írt sms-t h fotózzak sokat xD Jól van :D Mondjuk szoktam, de akkor így még többet fogok :P Had lássák a népek eme tájat is :P.

 

A söröm amit a fagyasztóba tettem meg megfagyott teljesen és most kitettem a napra, hogy olvadjon fel de még mindig nem olvadt fel :S… pedig meg szerettem volna inni…

 

Hopp, sikerült :D Teljesen kiolvadt, még pont hideg is :D Tökéletes :P xD

 

Jövőre, ha kijutok USA-ba akkor ide nem jövök, mert egész nyáron ott leszekJ.. Reméljük sikerül és azt is, hogy jól fogom érezni magam :D Bár ki tudja, lehet h szar lesz, hmmm, majd kiderül J.

 

Na elköszönök tőletekJ, majd írogatok még ha hasonló kedvem lesz.

 

CIAO!!!

 

 

2008.07.21.

 

Hú de sűrűn írok itt én néktek kedveskéim:P Azért ennek örülhettek:D. Persze csak offline-ba megy a dolog de legalább majd lesz mit olvasnotok:P heheee:D.

 

Ma felkeltünk Gerivel hajnali 4kor és lementünk városba, nézelődni, fényképezni, meg ilyesmik.

És amilyen szerencsétek, van még képeket is teszek fel nektek ide, mert annyira kedves és jólelkű gyermek vagyok :P:P:P, hihhiiiii:D

Tehát a ma hajnali képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az eredeti méretű és minőségű képek beszerezhetőek nálam :)

 

Aztán a nagy reggeli sétára ettünk 1-1 croassant a piacon egy ilyen pékségfélében:D Egész jó volt. Majd hazabandukoltunk, és délig aludtunkJ.

Eztán főleg punnyadás meg olvasás következett. Végülis semmi érdemlegeset sem csináltam, de hát néha muszáj lightolni is 1-1 nap:P Ja meg fürdőztünk a tengerecskében xD

 

Most meg itt ülök és írok és azért írok mert nem tudok mást csinálni, mert nincs máshoz kedvem, és holnap megyünk Dubrovnikba és remélem jó lesz xD:D:P

 

Ja meg Anyáék elmentek boltba és azt ígérte, h hoz nekem gumimacit, szóval ajánlom neki, h télleg hozzon, mert ha nem akkor nyűgös leszek:P:P:P

 

Jó lenne msn-eznem is minimum.. meg kéne beszélnem ezt-azt ezekkel-azokkal xD:D:P

Na ezt jól leírtam, de mind1, valószínüleg nem is érti senki se de ez se baj. Ez van. Engem se érthet mindig mindenki. Akkor meg főleg nem ha rébuszokban beszélek, illetve írok.

Sej-haj, bonyolult ez azthiszem, vagy az is lehet, h nem az csak én gondolom annak, passz, franc se tudja.

Csak azt tudom, hogy kezdek éhes lenni, és lassan jöhetnének anyáék a kajával.

Gergő azt hiszi, h könyvet írok pedig nem is. Ez csak a blogom. A könyvet még nem kezdem el. Régebben az volt az ürügyem, hogy azért nem kezdem el mert még hiányzik nekem egy tapasztalat. De a valóság az, hogy kevés ez a tapasztalat amiről akkoriban azt gondoltam, hogy elég. Ráadásul, nem is vagyok egészen biztos abban, hogy ez a tapasztalat egyáltalán valódi vagy valódi volt-e. Lehet, hogy nem. De lehet, hogy ha az, vagy az lett volna vagy nem tudom, na szóval akkor se kezdeném el a könyvet. Pedig egyszer majd el kell kezdeni. Halasztgatom ezt évről évre, értelmetlenül. És lazán. Aztán majd egyszer csak 115 évesen azon kapom magam, hogy nincs több időm itt a földön, arra, hogy megírjam a könyvemet. Persze, majd valaki biztos megírja helyettem a blogomból. De az már nem olyan lesz mintha én írtam volna. Az már csak egy összegyűjtött valami lesz egy sokak számára csak „adat” ember életéből. J, de az is lehet, hogy nem így lesz. Az meg nem lesz rossz. De majd eldől ez is. Eldönti a SORS, mint mindent ami az emberrel az életében történik.

 

Érdekes elmélkedések. Talán kicsit önzőek is mivel magamról írom. Persze ha azt nézem, hogy ez egy napló vagy valami olyasmi, akkor mért ne írnék bele egoista dolgokat vagy egyszerűen csak magamról ezt azt. Úgyis az van a bemutatkozóban v. leírásban(jobb felső sarok), h „rólam, életemről…” Vagyis ami én vagyok és ami engem mozgat vagy éppen visszavet. Ez talán az önkifejezés egyik formája. Ahogy élek és amiket megélek. És azok az egyenlőre még bizonytalan vagy titkos dolgok, melyeket még nem akarok vagy nem írhatok le.

 

Na ez egyre lagymatagabb hangvételű ezért inkább ezt, így, ilyen formában nem írom tovább.

 

Angolt kell erőltetni erősen. Pl. itt horvát országban meg a világ nagy részén inkább azt szeretik megérteni mint a magyart vagy a németet :), hogy ez jó e azt nem tudom. De hát mind1 is. Amióta itt vagyunk idén már meg se szólaltam németül. Csak angolul. A németet senki se érti vagy nem akarja érteni. Az angolt meg igen. Ez van. Ezt kell szeretni. Elmerülünk egy nép nyelvében, amit valaha csak egy kis szigeten beszéltek, Európa mellett, és onnan indult el világhódító útjára. Egyenlőre úgy tűnik, hogy nyerésre áll… :P bleee :D

 

Na lassan el kéne köszönnöm, hiszen 100 szónak is csak EGY a vége J

 

Ha nem eléggé adod át magad az életnek, az olyasmi, mintha falon keresztül akarnál ölelkezni. Az élethez ugyanúgy viszonyulj, mint a szerelemhez. Vedd azt könnyebben, természetesebben, merészelj könnyezni, mámorosodni. Kedvesgesd, míg élvezitek egymást, és szépen engedd el, ha távozni kíván.

 

SZIASZTOK :) :) :)…

 

 

2008.07.24.

 

Jó délelőttöt kívánok mindenkinekJ. Enyém annyira nem volt felhőtlen mer meine Mutter ba**tatott egy kisolló miatt amiről végül kiderült, h nem is én tettem el hanem Ő… Annyira fel tud az ilyen dolgaival idegelni, h nem igaz :@… Na mind1 mostmár nagyjából lenyugodtam.

 

Egyébként tegnap meg tegnapelőtti napunk egész jó volt:D.

 

Tegnapelőtt voltunk Dubrovnik-ban , és tök jó idő volt ott. Ez azért fontos mert mikor reggel 7 körül elindultunk Trogirból itt nagyon pocsék idő volt, meg este mikor visszaértünk akkor se volt éppen a legjobb. De hát mégis csak 250 km-el délebbre mentünk így nyilván, h ott jobb időnek kell lennie :D:P. Szóval körbejártuk az óvárost meg fényképeztem ott is sokat meg minden. Szóval jó volt:D.  Itt van pár kép isJ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ezeket és más képeket  továbbra is tőlem lehet elkérni egy A/4-es 12-es betűmérettel írott engem dicsőítő és kérlelő kérelemben xD:P:P:P)

 

Tegnap pedig a Krka nemzeti parkban meg Sibenikben voltunk, az is jó volt, néztük a sok vízesést meg mindenféle vizes természeti szépséget. Sibenikben meg templomokat meg ilyesmiket és a vége felé már nagyon untam:P… xD.. Főleg, h megálltunk kocsival egy templom mellett amit meg akartunk nézni de senkinek se tűnt fel, h ott állunk mellette és ezért egy hatalmas kerülőúttal kezdtük el keresni xDxDxD elég LoL volt:D:D:D:P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csacsiiiiiiiiii-Csacsiiiiii xDxDxD :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ezeknek vagy további képeknek az elkérésére is a fent említett szabály vonatkozik xDxDxD:P)

 

Mostanra végül elérkeztem a mai naphoz, hát felkeltem reggel:P kb. ennyi volt a mai ténykedésem, meg ugye az olló keresés… NC…

Ma derülnek ki egyébként a ponthatárok. Az az igazság, h egyáltalán nem izgulok. Sokan meg rohadtul izgulnak. Pl. Zsuzsi is.  Csak azt nem értem, hogy miért. Már úgyse tudunk tenni többet a pontjainkért. Az eredmények feldolgozása lezárult. Innentől kezdve meg mit izguljon az ember. Szóval én konkrétan leszarom az egészet. Vagy felvesznek vhova vagy nem. My Mother meg itt idegeskedik rajta. Illetve két dolgon idegelődik egyszerre xD azon, h felvesznek e illetve azon is, h engem nagyon nem érdekel a dolog. De hát ha közgázra nem is, azért pollack-ra csak felvesznek a fene vigye már el :D. Hát ha meg oda se akkor fossa össze magát a magyar állam és elhúzok egy éven belül a pi**ába aztán rohadjon meg mindenki… Na erről ennyit:D.

 

Most jöhetne a szentencia, h túl könnyen meg félvállról veszem a dolgokat de az az igazság, h nem látom értelmét annak, h ne így tegyem. Aminek jönnie kell az úgyis jönni fog, aminek meg nem annak meg nem. Ennyi. Ennyi az élet is. Kb. a szeretet-nemszeretet dolgán kívül semmiről sem szól. Jóság-Gonoszság, fekete-fehér és még lehetne ragozni tovább is. A szürke meg egy olyan állapot amiben utálok lenni szóval igyekszem abban sohase lenni. Vagy elfogadok valamit vagy NEM. Olyan nálam nincs, h félig elfogadom, meg undorító kétszínű ádáz módon kétfele nyalok, hátha egyik oldalnak kellek… blőőő vaaagy én nem tudom. Meg nem is értek annyira efféle dolgokhoz. Amennyire lehet megmondom az embereknek amit gondolok róluk. Ha meg nem akkor meg nem foglalkozom velük, csináljanak amit akarnak de nélkülem.

 

Most asszem búcsúzom J

 

Pápááááááá :)

 

u.i.: Holnap megyek haza;) , vörös szőnyeggel és virágesővel várjatok :P

A bejegyzés trackback címe:

https://retes.blog.hu/api/trackback/id/tr30584158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása